About me

 

Bästa ämnet i skolan är Hm, vet faktiskt inte.
Drömjobbet Fotograf.  
Favoritfilm men va tror ni? ;) The twilight saga
Favoritspelet Med andra ord & med vilda gester :D
Favoritskådisen Kristen Stewart
Favoritartisten Gillar Paramore & Justin bieber
Favoritmaten Potatis gratäng, och typ kyckling.
Favoritfärgen blue is the coulor
Favvoglassen Vanilj med chokladcross
Hobbyn fota, vänner, rita, data, läsa & sånt
Min största ovana Att aldrig kunna göra saker direkt & jag kan inte lyssna på folk när jag sitter vid datan
Min största fobi stavas P-E-L-I-K-A-N-E-R
Något det flesta inte vet om mig är att jag inte gillar sommaren, inte så mycket iaf. Men det vet redan mina kompisar.
Så snygg är jag på en skala 1-10 Fråga folk som.. Sett mig.
Det bästa med mitt utseende är Min ögon färg, min hårfärg & min längd typ.
Min största skräck är att det händer något med Ville, allvarligt talat.
Det galnaste jag har gjort Har ingen aning.
Om 10 år är jag tillsamans med Christian Beadles.
Drömsemestern går till CANADA.  :D

Snodde testet av emma, hoppas det va okej. :)


Kommentarer
Postat av: emma

självklart att det var okej :D

2010-09-12 @ 18:52:58
URL: http://emmaoliviah.blogg.se/
Postat av: nimme :)

hahahahahahahaahah

Min största fobi stavas P-E-L-I-K-A-N-E-R



va söt man kan va ;o<3

2010-09-18 @ 17:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0