Ville hela dagen :)

Idag ska jag passa Ville, kanske inte heela dagen men länge. Jossan & Fanny ska i af komma & hjälpa mig senare.. ;)

Igår bloggade jag inte, eller har inte gjort det på typ.. länge. Men tänkte skriva lite vad jag gjorde igår.
Igår vaknade jag hos Jossan eftersom att jag hade sovit där, haha. xD Sen åt vi frukost & fixa oss osså & åkte till Liseberg. Men när vi kom dit gick jag in, & när Jossan skulle dra sitt guldpass visade det sig att det va FEL guldpass, det från 2010. -.- Så hennes föräldrar fick komma med pengar och jag fick vänta där inne i Liseberg. xD
Men sen kom Fanny & Oliver och höll mig sällskap. & sen när jossan kom tillbaks var vi med Fanny & Oliver hela dagen på liseberg, skitkul va det faktiskt. :D Oliver vann typ 2 gosedjur som jossan gick runt & bärde runt på, och hon gav dom konstiga namn. Arnold & Greger.. Sen vann Fanny en lime-grön apa till Jossan, haha ;D
Vi tog bilder med Jossans kamera, kameran är här, men jag har ingen USB-sladd till den, så jossan kommer med den när dom kommer. Så bilderna kommer antagligen då. :) 
tjao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0