Första inlägget

Jag vet att bloggen är vit, ville egentligen ha en bakgrund över hela bloggen & så. Men det blev inget när jag klistrade in bakgrunden? :o Bara hekt vitt liksom. Är det någon som har haft samma 'problem'? Isf, hjälp mig!



Idag vaknade jag 12, oups. Men hasr inte kunnat sova på nåra nätter nu, kanske för att jag alltd vaknar så sent? Men kollade på tv i mitt rum & fixade mig, sen jag gick jag ner typ 1. Då hade jesse (min brorsa) mörjat steka pannkakor, vilka blev helt fail. Alla va brända. Hahah, så jag fick ta över. Jag stekte massa pannkakor eftersom han hade gjort grymt mycket smet. Så åt vi dom & sen har jag inte gjort så mycket mer än att jag läst, kollat på tv & suttit här.
Imorgon ska jag träffa marre, savannah & venessa så ska vi vara här i Tuve. Sen ska vi alla sova över hos vennie, eller kanske inte marre.
/ taika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0